بازی های سبك پلتفرم (ساده)
بازیکننده در این نوع بازی مجبور به پرش از روی موانع مختلف یا بالا رفتن از سدهای فیزیکی است، مانند بازی سوپر ماریو یا بازی سونیك
گرافیك | آماده |
---|---|
تعداد مراحل | 2 |
منوی ورود | ساده |
حركات | حركت به طرفین- پرش- دشمن ثابت |
سورس كد | |
خروجی ویندوز | |
خروجی اندروید | |
صدا گذاری | |
درج اطلاعات شما در بازی | |
درج اطلاعات درخواستی |
بازی های سبك پلتفرم (متوسط)
بازیکننده در این نوع بازی مجبور به پرش از روی موانع مختلف یا بالا رفتن از سدهای فیزیکی است، مانند بازی سوپر ماریو یا بازی سونیك
گرافیك | آماده |
---|---|
تعداد مراحل | 5 |
منوی ورود | نیمه حرفه ای |
حركات | حركت به طرفین- پرش- شلیك- دشمنان متحرك |
سورس كد | |
خروجی ویندوز | |
خروجی اندروید | |
صدا گذاری | |
درج اطلاعات شما در بازی | |
درج اطلاعات درخواستی |
بازی های سبك پلتفرم (حرفه ای)
بازیکننده در این نوع بازی مجبور به پرش از روی موانع مختلف یا بالا رفتن از سدهای فیزیکی است، مانند بازی سوپر ماریو یا بازی سونیك
گرافیك | آماده-حرفه ای |
---|---|
تعداد مراحل | 10 |
منوی ورود | حرفه ای |
حركات | حركت به طرفین- پرش- شلیك- دشمنان متحرك- دشمن تیر انداز- دشمن دارای هوش مصنوعی- حركات خاص كاراكتر- تغییر اصلحه |
سورس كد | |
خروجی ویندوز | |
خروجی اندروید | |
صدا گذاری | |
درج اطلاعات شما در بازی | |
درج اطلاعات درخواستی |
بازی های جنگی (ساده)
محوریت اصلی این نوع بازی ها بر روی پیروزی در جنگ استوار است و شما باید با غلبه بر دشمنان مراحل را به پایان برسانید. مانند جنگ هوایی یا جنگ تانكی
گرافیك | آماده |
---|---|
تعداد مراحل | 2 |
منوی ورود | ساده |
حركات | حركت به طرفین- شلیك- دشمن ثابت |
سورس كد | |
خروجی ویندوز | |
خروجی اندروید | |
صدا گذاری | |
درج اطلاعات شما در بازی | |
درج اطلاعات درخواستی |
بازی های جنگی (متوسط)
محوریت اصلی این نوع بازی ها بر روی پیروزی در جنگ استوار است و شما باید با غلبه بر دشمنان مراحل را به پایان برسانید. مانند جنگ هوایی یا جنگ تانكی
گرافیك | آماده |
---|---|
تعداد مراحل | 5 |
منوی ورود | نیمه حرفه ای |
حركات | حركت به طرفین- شلیك- دشمنان متحرك- جوایز حین جنگ |
سورس كد | |
خروجی ویندوز | |
خروجی اندروید | |
صدا گذاری | |
درج اطلاعات شما در بازی | |
درج اطلاعات درخواستی |
بازی های جنگی (حرفه ای)
محوریت اصلی این نوع بازی ها بر روی پیروزی در جنگ استوار است و شما باید با غلبه بر دشمنان مراحل را به پایان برسانید. مانند جنگ هوایی یا جنگ تانكی
گرافیك | آماده-حرفه ای |
---|---|
تعداد مراحل | 10 |
منوی ورود | حرفه ای |
حركات | حركت به طرفین- شلیك- دشمنان متحرك- دشمنان ثابت- هوش مصنوعی- جوایز حین جنگ- ارتقا- تغییر صلاح |
سورس كد | |
خروجی ویندوز | |
خروجی اندروید | |
صدا گذاری | |
درج اطلاعات شما در بازی | |
درج اطلاعات درخواستی |
بازی های مسابقه ای (متوسط)
محوریت اصلی این نوع بازی ها پیروزی بر رقبا در مسابقات است معمولا مسابقات با وسایل نقلیه انجام میپذیرد.
گرافیك | آماده |
---|---|
تعداد مراحل | 5 |
منوی ورود | نیمه حرفه ای |
حركات | حركت- مسابقه با رقبای كامپیوتری- |
سورس كد | |
خروجی ویندوز | |
خروجی اندروید | |
صدا گذاری | |
درج اطلاعات شما در بازی | |
درج اطلاعات درخواستی |
بازی های مسابقه ای (حرفه ای)
محوریت اصلی این نوع بازی ها پیروزی بر رقبا در مسابقات است معمولا مسابقات با وسایل نقلیه انجام میپذیرد.
گرافیك | آماده-حرفه ای |
---|---|
تعداد مراحل | 10 |
منوی ورود | حرفه ای |
حركات | حركت- مسابقه با رقبای كامپیوتری- ماژول های خاص در حین مسابقه- ارتقا و شخصی سازی وسیله |
سورس كد | |
خروجی ویندوز | |
خروجی اندروید | |
صدا گذاری | |
درج اطلاعات شما در بازی | |
درج اطلاعات درخواستی |
بازی های آموزشی ای (متوسط)
محوریت اصلی این نوع بازی ها آموزش است. مانند آموزش الفبا فارسی یا انگلیسی و آموزش ریاضی
گرافیك | آماده |
---|---|
تعداد مراحل | 0 |
منوی ورود | نیمه حرفه ای |
حركات | آموزش جزئی بحث |
سورس كد | |
خروجی ویندوز | |
خروجی اندروید | |
صدا گذاری | |
درج اطلاعات شما در بازی | |
درج اطلاعات درخواستی |
بازی های آموزشی ای (حرفه ای)
محوریت اصلی این نوع بازی ها آموزش است. مانند آموزش الفبا فارسی یا انگلیسی و آموزش ریاضی
گرافیك | آماده-حرفه ای |
---|---|
تعداد مراحل | 0 |
منوی ورود | حرفه ای |
حركات | آموزش كلی- ثبت امتیاز |
سورس كد | |
خروجی ویندوز | |
خروجی اندروید | |
صدا گذاری | |
درج اطلاعات شما در بازی | |
درج اطلاعات درخواستی |
دسته بندی
آموزشهای تخصصی
آموزش ثبت امتیاز آنلاین (قسمت دوم)
خب بریم یکم ثبت امتیاز رو بهتر کنیم و یکم حرفه ای ترش کنیم
اگه دقت کرده باشین هر امتیازی که به سرور ارسال میکنیم به راحتی ثبت میشه ولی این اصلا درست نیست باید کاری کنیم هر فرد یه باربتونه امتیاز ثبت کنه ودفعات بعدی اگه امتیاز جدیدش بیشتر از امتیاز ثبت شده بود امتیازش آپدیت بشه.
برای این کار فایل submit.php رو تغییر میدیم و کدهای زیر رو جایگزینش میکنیم.
<?php $pdo = new PDO('mysql:host=localhost;dbname=your DB','Your user','your Pass'); $name=$_GET['name']; $score=$_GET['score']; $res01=$pdo->query("SELECT * FROM bestscore where name='$name'"); $num = $res01->rowCount(); if($num>'0') { $res=$pdo->query("SELECT * FROM bestscore where name='$name'"); foreach($res as $row) { $scores=$row['score'] ; } if($scores<$score) { $res0=$pdo->query("UPDATE bestscore SET score='$score' WHERE name='$name' "); } } else { $res=$pdo->query("INSERT INTO bestscore (name,score) VALUES ('$name','$score' )"); } $pdo=null; ?>
این همون فایل قبلیه که چند خط و شرط بهش اضافه کردیم.
خب بریم ادامه کار
ممکنه کاربر ما جزء نفرات برتر نباشه پس لازمه ما امتیاز فرد رو هم بگیریم و بهش نشون بدیم.
برای این کار در ایونت Create آبجکت obj_show یه تغییر جزئی ایجاد میکنیم و در هنگام ارسال متغییر get نام کاربر رو هم ارسال میکنیم تا از طرف سرور اسم رو بگیریم و امتیاز کاربر رو برگردونیم برای نمایش
get = http_get(string("https://gmstudio.ir/best/score.php?name=")+string(global.name)); show='0' size=0
فایل score.php رو هم تغییر میدیم و چند خط بهش اضافه میکنیم به صورت زیر
<?php $pdo = new PDO('mysql:host=localhost;dbname=your DB','Your user','your Pass'); $array = array(); $names=$_GET['name']; $res=$pdo->query(" SELECT * FROM bestscore ORDER BY score DESC limit 10"); foreach($res as $row) { $name=$row['name'] ; $score=$row['score'] ; array_push($array,array("score"=>"$score","name"=>"$name")); } $res=$pdo->query(" SELECT * FROM bestscore where name='$names'"); foreach($res as $row) { $score=$row['score'] ; $res01=$pdo->query("SELECT * FROM bestscore where score>'$score'"); $num = $res01->rowCount()+1; array_push($array,array("score"=>"$num","name"=>"$names")); } array_push($array,array("show"=>"1")); $print = json_encode($array); echo $print; $pdo=null; ?>
در آبجکت obj_show ایونت draw رو به صورت زیر آپدیت میکنیم
if (show='1') { for(i=0;i<size-1;i++) { draw_text(100,20+(i*40),name[i]) draw_text(200,20+(i*40),scores[i]) } draw_text(300,50,name[size-1]) draw_text(400,50,scores[size-1]) }
خطوط 10 و 11 رتبه و نام کاربر رو رسم میکنه.
خسته نباشید.
نویسنده:
tfh1368